Arab Defense المنتدى العربي للدفاع والتسليح

عبير البحرين
عبير البحرين 
اتخسي واتعقب ي @SUHAIL
@
🅢︎🅤︎🅗︎🅐︎🅘︎🅛︎
أعرف أرد عليك وعلى اللي خلفوك، لكن أنتوا اللي مثل الأطفال بكيتوا وصحتوا وبلغتوا الادارة عشان يحظروني من المشاركة في الموضوع.
عبير البحرين
عبير البحرين 
بتضحك على إيه يا بسيط نجم. @Moaz ؟!
على خيبتهم؟!!
بالذمة مش عيب رجالة يبكوا ويعيطوا عشان فقط قلت الحقيقة.
خليك ذوق زي ما أنت يا معاذ أوعى شلة بتوع الشؤون المعنوية يبوظوا أخلاقك.
بسيط نجم.
بسيط نجم.
مع احترامي لكن حضرتك مكبرة الموضوع وبتزعلي بسرعة من أقل نقد
عبير البحرين
عبير البحرين 
لم أكبر الموضوع، كل مافي الأمر أنا قلت الحقيقة، قدمت التفسير الصحيح والدقيق، لكن البعض بتوع الشؤون المعنوية لم يرق له كلامي، بدلاً من أن يضعوا أيديهم على الجرح ويحاولوا تصحيح بعض الأخطاء والاعوجاج، صبوا جام غضبهم عليّ فقط لأنني قلت الحقيقة،
هل تريدون أن أكذب؟ أنا إبنة البحرين وأعرف كل صغيرة وكبيرة في بلدي، وقدمت التفسير الصحيح والحقيقة.
madodedo
madodedo
عبير البحرين @عبير البحرين
عتابي عليكي لم نراكي تردين على الأعضاء من جنسيات تانية بنفس القوة لما كان بيغلطو فيكي هل الموضوع عنصرية انا اعرف الى عنده رد فعل بيكون كده مع الجميع
عبير البحرين
عبير البحرين 
madodedo @madodedo لا يبقى أنت مش متابعني مضبوط،
لعلمك أنا دخلت في حروووب وصراعاااات مع أعضاء كثر: 1 - مع شلة داعمي التطبيع مع اسرائيل، 2 - لما وقفت وقفة شجاعة مع المصريين بالمنتدى بسبب المشاركات المستفزة عن مصر أيام جائحة كورونا والكثيرين من الأعضاء الذين كانوا قريبين مني زعلوا مني بسبب وقوفي مع المصريين بالمنتدى.
madodedo
madodedo
الى اقصده محدش هنا بيحاول يستهدفك او بلدك على فكرة المصرينوفى ذهنهم البحرين بلد جميل لكن من كتر الهجوم عليهم فى الفترة الأخيرة بقو بيعاملو الجميع بشكل مش كويس
عبير البحرين
عبير البحرين 
وأنا لم استهدف مصر، ولا مرة استهدفت مصر، أنا قدمت التفسير الصحيح والدقيق لما يقال بأنهم سياح مصريين في البحرين، لأنني على علم واطلاع بسبب تأشيرة الزيارة، لكن البعض من المصريين في ذلك الموضوع لم يرق لهم قول الحقيقة، يريدون أن أكذب أو أصمت، وهذا لن يحدث، إذا عندي معلومات لن أتردد في نشرها بالمنتدى.
عودة
أعلى