الجيش التركي: 61 قتيلاً وجريحاً في حصيلة أولية لتفجير قيصري (لله يرحمهم يارب)

والله اتمني اردوغاني مصري ليكون رئيس لمصر على الاقل هنبقي ضمن ال 20

اعني ان هذين الشخصين لا يغدوان يكونان سوى بيادق استعمل اليهود احدها و رموه و يستعملون الثاني الى ان تنتهي صلاحيته
بس يا اخي تركيا علاقتها مع اسرائيل تاريخية و معروفة و الاخوان التزاموا باتفاقية السلام
لكن مواقف تركيا فى حرب غزة عام 2009 كان موقف شجاع يشكر اردوغان عليه
موقف الاخوان من حرب غزة 2012 كان موقف شجاع بارسال رئيس الوزراء لغزة اثناء الحرب و قصف غزة
غير بعض الزعماء الان يخدمون جذمة نتنياهو

مخدش فرصته و كل الكلام اللى اتقال عليه طلع فى الاخر كدب و تضليل
حبيب قلبي .. اخيرا فهمتك .. بس وغلاوتك عندي خدفرصته .. بس للاسف كان جاي في وقت صعب صعب .. الوضع كان اكبر منه ومن حاشية السوء المحيطه به ..

حبيب قلبي .. اخيرا فهمتك .. بس وغلاوتك عندي خدفرصته .. بس للاسف كان جاي في وقت صعب صعب .. الوضع كان اكبر منه ومن حاشية السوء المحيطه به ..
علي فكرة انا نزلت ضد مرسي انا و اصحابي و اقريبي كان الاعلام ضده و الجيش و الشرطة و القضاء مش معاه
دا مسك الحكم سنة بس سنة واحدة تفتكر سنة واحدة تقدر تقيم فيها رئيس
الاخوان المسلمين كان ليهم اخطاء كثيرة اثناء حكمهم بس انا ضد الطريقة اللي اتعزل بيها مرسي
انا ضد السيسي بس مش مع اى حد يقول انه يخرج بمظاهرات او عزل او كدا انا مع انه يخلص مدته و نشوف بديل تاني نرشحه
ديه هيا الديمواقرطية يا اخي

علي فكرة انا نزلت ضد مرسي انا و اصحابي و اقريبي كان الاعلام ضده و الجيش و الشرطة و القضاء مش معاه
دا مسك الحكم سنة بس سنة واحدة تفتكر سنة واحدة تقدر تقيم فيها رئيس
الاخوان المسلمين كان ليهم اخطاء كثيرة اثناء حكمهم بس انا ضد الطريقة اللي اتعزل بيها مرسي
انا ضد السيسي بس مش مع اى حد يقول انه يخرج بمظاهرات او عزل او كدا انا مع انه يخلص مدته و نشوف بديل تاني نرشحه
ديه هيا الديمواقرطية يا اخي
متفق معاك والله
بس هقولك وبصراحه انا مش بحب الاخوان من زمان من ايام مبارك بس برده شايف ان اللي وقع مرسي ٣ اشياء عظيمه
١. حجم التحديات والامال التي حمل نفسه و جماعته بها
٢. وجود ٧٠٠٠٠0٠٠٠// متحدث باسمه وباسم الدوله لدرجة والله كنت بعرف قرارات هتتاخد في مصر من الاخوان قبل ميعادها والله
٣. ودي اللي موقعه السيسي و اللي قبله و اللي بعده
الفساد الاداري للدوله .. فلو كان مرسي اشتغل اكتر من كده مليون مره كان هيقع لان الدوله كلها الا من رحم ربي فيها فساد اداري مهوووول
. و ده ارث مبارك العفن .. الله يسامحه
تحياتي ليك

ده على أساس أن الرئيس القادم من الإنقلاب سيترك السلطة بعد تراجع شعبيته..
الله اعلم لا احد يعلم المزاج الشعبي ساعتها ..
صدقني والله مهما بلغت قوة الحاكم وعدد مؤيدينه لن يجلس في الكرسي ضد رغبة الشعب .. ولك في مبارك وابو الامراس مثالين ..
ا

الله اعلم لا احد يعلم المزاج الشعبي ساعتها ..
صدقني والله مهما بلغت قوة الحاكم وعدد مؤيدينه لن يجلس في الكرسي ضد رغبة الشعب .. ولك في مبارك وابو الامراس مثالين ..
ا

يا رب أكون مخطئ
لأن رحيله وقدوم رئيس مُدرك لشؤون السياسة و الإقتصاد في مصلحة دولة بأكملها
وهذا أهم عندي من صحة رأيي بكثير..لكني أشك في هذا فأنا ممن يؤمنون بنظرية المؤامرة
وخاصة على دولة كبيرة من حجم ومكانة مصر..كل ما حدث حتى الآن ليس مجرد صدفة والقادم أسوء
أنا آسف..لكنها الحقيقة في إعتقادي المبني على أحداث على أرض الواقع..

ههههه تتكلم بجد ، مصدرك صحيفة مصرية ، تكره كل شي يتعلق بتركيا

ياباشا حتى لو ٣٤ الق زى مابتقول ده مش كفيل بزعزعة امن تركيا
وبعدين ابحث هتلاقى ان الموضوع مش زى مانت متخيل
وعلى العموم تركيا لاتمثل اى تهديد لنا حتى نتمنى لها الشر تركيا كشعب واستثمار ندعمه ونستثمر ونستورد منه
اما القياده هى المشكله فقط وهو امر لا يفرق معانا كتير خصوصا انهم محتاجين مصر مش مصر اللى محتاجاهم
تحياتى لك صديقى

عودة
أعلى