مصر تتعاقد على جرافة حفر هولندية

الناس الزعلانة من الخبر
اعتبروها نقل تقنية وخلاص ?

يامحترم نحن نريد الأمانة في نقل الخبر لا التزييف ولا تداول الأكاذيب بدعوى الوطنية وحب البلد فالدولة المصرية في غنى عن ذلك

هو واضح انك متعرفش حاجه عن الاحترام عشان لما تقول نريد الامانه فى نقل الخبر معنى كدا ان انا معنديش امانه وتزيف وتداول اكاذيب يبقى انا كذاب واعتقد ان جبت اكتر من مصدر بس هقول ايه غير ان العقليه بتاعت الاطفال اللى زيك متعرفش يعنى ايه احترام
لو كنت من الاعضاء القدام كنت هتعرفنى وهتعرف الامانه موجوده ولا لا لكن بعد الساحات بقى اي منتدى عسكريه كل من نطق بنوع دبابه او طائره اصبح خبير

انا انسحب من هذا المنتدى

هو واضح انك متعرفش حاجه عن الاحترام عشان لما تقول نريد الامانه فى نقل الخبر معنى كدا ان انا معنديش امانه وتزيف وتداول اكاذيب يبقى انا كذاب واعتقد ان جبت اكتر من مصدر بس هقول ايه غير ان العقليه بتاعت الاطفال اللى زيك متعرفش يعنى ايه احترام
لو كنت من الاعضاء القدام كنت هتعرفنى وهتعرف الامانه موجوده ولا لا لكن بعد الساحات بقى اي منتدى عسكريه كل من نطق بنوع دبابه او طائره اصبح خبير

انا انسحب من هذا المنتدى

يا سيدي الفاضل كبر دماغك و ترفع عن الصغائر و الصغار ، رغم لم يحدث نقاش بنا من قبل لكن اتابع مشاركاتك وحديثك الراقي ومعلوماتك

تحياتي لك ورمضان كريم

العنوان يجب ان يكون كالتالي..
مصر تشتري جرافة من هولندا ...٠

انا انسحب من هذا المنتدى
ليش معصب كدة عاوز تنسحب محدش منعك لكن لا تسيئ للغير لرفضه التضليل والعناوين البراقه

انا انسحب من هذا المنتدى
بعيدا عن كل النقاش الدائر بينكم لكن هل العنوان صحيح اويصح في وجهه نظرك أستاذي؟؟؟ طيب لو حد غريب غير مصري شاف الخبر هيقول ايه؟؟؟؟؟؟

بالعكس انا دخلت وانا فرح بقوة لمصر لكن لما قرأت الخبر انصدمت وكأنها استغفال لنا

يا اخي الكريم ، الرجل نقل الخبر من المصدر كما هو ، و هو نفس عنوان المصدر اي لم يضيف شئ من عنده ليضلل احد ، للاسف العنوان من المصدر لم يكن دقيق ، لكن الحديث عن امانة النقل و التضليل هو شئ مبالغ فيه و عبثي لان الخطأ من المصدر و يجب التنبيه بشكل مهذب و محترم لان الرجل لم يقصد التضليل هو نقل فقط الخبر

يا اخي الكريم ، الرجل نقل الخبر من المصدر كما هو ، و هو نفس عنوان المصدر اي لم يضيف شئ من عنده ليضلل احد ، للاسف العنوان من المصدر لم يكن دقيق ، لكن الحديث عن امانة النقل و التضليل هو شئ مبالغ فيه و عبثي لان الخطأ من المصدر و يجب التنبيه بشكل مهذب و محترم لان الرجل لم يقصد التضليل هو نقل فقط الخبر
يافندم المفروض علي الأقل كان تغيير العنوان ان المصدر كاذب ليس مبرر اننا نسير ورائه والا كان الجميع ينشر اخبار كاذبه للصبح ويتحجج بالمصدر????

نرجع للموضوع تاني

طب اي امكانيات الجرافه وقدرتها

عودة
أعلى