"الرئيس السيسي" و "الشيخ تميم" قمة مصرية قطرية غدا الجمعة بمصر

طب و ماء الشهداء وبكاء مؤتمرات المحن والمتاجرة والخطوط الحمرا وميه النيل والصهاينه إللي ملوا سينا وبيع الأصول والتكبيل بالديون وأكل ورق الشجر اخوان ايه ياخي أ.. ا
من الشهداء الذي غرر فيهم تميم. والجزيره واردوغان. وتخلو عنهم.
ها نحن نجدد النصيحه لهم. الاخوان مصيده لكم وعميل لدول اجنبيه. تخلوا عنهم. وعن ما تسميهم شهداء

مشاهدة المرفق 493456
منتوا آكلي أوراق شجر بقى لاحرج عليكم بس ياض اقعد ياض على جمب
الدم بقى قازوزا
يا بن الترك سيدكم التركي شردكم في بقاع الارض بعد ما كنتم تنعمون في ارض الشواذ والان لا مكان لكم في قطر المجد او تركيا الفخذ
لا تبكي يا الباني لن ينسي خليفه الشواذ رعاياه وسترجع ترقص في ميدان تقسيم كما تعودت

أخواتي المصريين عاوز أشوف شلة الإعلاميين الامنجية والطبلجية وهما عندهم أوامر عليا من أسيادهم يرحبوا بالشيخ تميم :ROFLMAO:
انت هتتلصق فينا
اخواتك من فين
مشاهدة المرفق 493456
الدم بقى قازوزا
انت مش من الخرفان
دلوقتى بقيت بتتكلم عن الدم والولاد
لقد اتعبتم المجره بغباؤكم ياخرفان
المهم انكم بتيجو فى اشوله من كل حدب وصوب
من بعد الانقلاب يترنح والجيش الانقلابى ومذبحة رابحه
اصبحتم اكثر مدافعين عن دم الشرطه والجيش
صراخكم مسمع فى المريخ 🤣

الاسبوع القادم سيأتي رجال اعمال قطريين للاستثمار يقدر ب 7 مليار دولار
يا ريت و الله ده اللي يحصل مع اي مستثمر هو اللي يختار مجاله و هو المسئول عن تفيذه و ادارته و الدوله تمارس صلاحيتها في ضبط و اصلاح و تيسير القوانين من اجل جذب المستثمرين .
فوائد عظيمة
منتج محلي
توفير فرص عمل
تحصيل الضرائب من المستثمر و المواطن
تحصيل جمارك
الصناعة و الزراعة و الاستثمار و سمعة البلد بواجهه عام جميعها امن قومي .

انت هتتلصق فينا
اخواتك من فين

انت مش من الخرفان
دلوقتى بقيت بتتكلم عن الدم والولاد
لقد اتعبتم المجره بغباؤكم ياخرفان
المهم انكم بتيجو فى اشوله من كل حدب وصوب
من بعد الانقلاب يترنح والجيش الانقلابى ومذبحة رابحه
اصبحتم اكثر مدافعين عن دم الشرطه والجيش
صراخكم مسمع فى المريخ 🤣
منت من المعيز يابني امال ورق الشجر دا ايه وشغلة السبوبة بتاعت دماء الشوهداء انهرشت

يا بن الترك سيدكم التركي شردكم في بقاع الارض بعد ما كنتم تنعمون في ارض الشواذ والان لا مكان لكم في قطر المجد او تركيا الفخذ
لا تبكي يا الباني لن ينسي خليفه الشواذ رعاياه وسترجع ترقص في ميدان تقسيم كما تعودت
ماتغيرش الموضوع وتنكر ان دماء الشوهداء بقت كازوزه
وبكرة سيدك الع....س الكبير هيتغني بحكمة أردوغان وهيبقي شكلك كالعادة انتا والشلة اندرويرات كالمعتاد

انا اعرف ان ممكن بسبب ظروف معينة يحدث الشيئ ال بيسمي بالتغير في السياسات و العلاقات الدولية لكن ليه السيسي فاشخ ضبه للدرجة دي و كأنه واحدة راجعة لبيت جوزها .

من الشهداء الذي غرر فيهم تميم. والجزيره واردوغان. وتخلو عنهم.
ها نحن نجدد النصيحه لهم. الاخوان مصيده لكم وعميل لدول اجنبيه. تخلوا عنهم. وعن ما تسميهم شهداء
لا بتوع ابناء الوطن من الجيش والشورطة دمهم بقا قازوزة وكله تبويس واحضان

ماتغيرش الموضوع وتنكر ان دماء الشوهداء بقت كازوزه
وبكرة سيدك الع....س الكبير هيتغني بحكمة أردوغان وهيبقي شكلك كالعادة انتا والشلة اندرويرات كالمعتاد
و التراب اغلي من الدم في البلد دي و السيساوي ميقدرش ينكر ده عشان ابلعه البياده

انا اعرف ان ممكن بسبب ظروف معينة يحدث الشيئ ال بيسمي بالتغير في السياسات و العلاقات الدولية لكن ليه السيسي فاشخ ضبه للدرجة دي و كأنه واحدة راجعة لبيت جوزها .
نفس الفشخة بتاعت سد النهضة وقول واللهي واللهي بعد ماوقع الاتفاقية وقال لمعيزه كونوا مطمئنين تماما وبعدين قالهم مصر عظيمة وهتواجه ده بتعظيم مواردها وكلوا ورق شجر

نفس الفشخة بتاعت سد النهضة وقول واللهي واللهي بعد ماوقع الاتفاقية وقال لمعيزه كونوا مطمئنين تماما وبعدين قالهم مصر عظيمة وهتواجه ده بتعظيم مواردها وكلوا ورق شجر
المشكلة بقي يا صديقي ان المعيز المخصية دي مبتتعلمش ابدا انا قرفت منهم و من رحيتهم النجسة و الله

مشاهدة المرفق 493456
الدم بقى قازوزا
هى الصفحة ده لسه عايشة؟؟ 😂 😂 😂 كانت ايام
اا لسه فاكر ايام ما كنت متابع ليها و صفحة القرموطى فى مهمة سرية ضد العلمانية و كان فى صفحة اسمها حاجة عكاشيات 😂😂😂 كانت ايام والله ..... الحمد الله ان الواحد تخلص من الصفحات ده والا الواحد كان فضل(انا مش اخوانى بس بحترمهم و واخد منهم واحده)

هى الصفحة ده لسه عايشة؟؟ 😂 😂 😂 كانت ايام
اا لسه فاكر ايام ما كنت متابع ليها و صفحة القرموطى فى مهمة سرية ضد العلمانية و كان فى صفحة اسمها حاجة عكاشيات 😂😂😂 كانت ايام والله ..... الحمد الله ان الواحد تخلص من الصفحات ده والا الواحد كان فضل(انا مش اخوانى بس بحترمهم و واخد منهم واحده)
مرحبابك فيعصر الجامهورية الجديدة سحيح

وبكرة سيدك الع....س الكبير هيتغني بحكمة أردوغان

عودة
أعلى