للمرة الثانية أنزال طائرة تجسس أمريكية حاولت أختراق الحدود المصرية .( سري جدا )

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أنتهى زمن العنتريات ومحاولة الظهور بمظهر المعادي لأمريكا القادر على مواجهتها ..
قالها صراحه وزير خارجية مصر(( علاقتنا بأمريكا زواج شرعي وليست نزوة)) والعالم يعرف من يدفع المهر وتكاليف عش الزوجيه .....
اين هذا الوزير الان؟
 
سرية تامة ويتم نشرها في منتدى ..ّّّ!!!!! مع انه الخبر ممكن يكون صحيح فبرايي ان مصر ستبقى مستهدفة حتى تفكيكها وتفكيك جيشها لكن لماذا السرية ؟؟
ليست سريه و لكن نقول عدم اعلان لعدم الدخول فى اذمة دبلوماسيه فامريكا لو اعلنت ستضع نفسها فى موقف حرج انها تجسست على توزيع القوات على الحدود الغربيه لدعم الارهابيين لاختراق الحدود خصوصا و ما تبع حادث الفرافرة من الدفع بتعزيزات على الحدود الغربيه و تعديل خطط الانتشار .
مصر لا تعلن لانها لو اعلنت سطلب منا الامريكان ارجاع الطائرة كما حدث مع الصين و نحن فى حاجه الى ما فى هذه الطائرة من تكنولوجيا متطورة خصوصا و انها من الجيل الجديد و يمكن المقايضة عليها و استنساخها مع دوله شرقيه اخري سواء روسيا او الصين و ستكون مكسب كبير .
و بخصوص تفكيك الجيش باذن الله مصر اللى هتجيب اجلهم بس الصبر ( مصر كنانة الله فى ارضه من ارادها بسوء قسمه الله , و في روايه ما كادهم عدو الا كبه الله على وجهه ) .
 
اصطادنا اتنين
ياتري فى كام طائرة دخلوا وأدوا مهمتهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
طول ماحنا داخل الحدود هناخد على راس ابونا لحد ما نستوي
ياخي بلطجوا شويا
بلطجوا برا البلد خربشوا حبتين دحنا فى كرب اساسا
خايفين من ايه دحنا زفت الزفت خايفين من عقوبات هيمنعوا ايه عنا ما كل حاجة ممنوعة اصلا
طول مانتا قافل على نفسك بسور عالي الى برا شايفك ومراقب السور بتاعك وبيحاول يهد سورك طوبة طوبة لحد ما هيخلص عليك
هد لسور اتهدت على راسك قادر ياكريم وطلع من السور مساورة دبابة ولا حاجه طيرلط طيارتين ورق كدا برا
اعمل منكش ضربه فى نفوخك
و كانوا دخلوا كان زمانهم بيضربوا فوق راسك , او يمكن يساعدوك فما جاء هؤلاء الا لشق طريق للارهابيين و دعمهم بمعلومات عن توزيع القوات .
 
بالله عليكم ده كلام حد يصدقه
سري للغايه وموجود في صحيفه صفرا معروفه بالفبركه
 
أولا : أسلوب الكلام باللغة العامية ركيك وسيئ جدا .. فالأفضل الكلام باللغة العربية الفصحى .. ليتناسب هذا مع إحترام المنتدى .
ثانيا : أرجوا من الإدارة المحترمة إتخاذ الإجراءات المناسبة تجاه هذه الشتائم والأسلوب الغير حضارى فى النقاش من جانب بعض الأعضائ
ثالثا : وهو المهم لو تأكدت الولايات المتحدة أن مصر هى من سيطرت على الطائرة و أنزلتها ..فكل بساطة ومع الأسف سوف تطلب منا إستعادتها ونحن لن نتأخر عن تنفيذ رغبتها ..هذه هى الحقيقة المؤلمة .. فكفانا خداعا لأنفسنا ...وكفانا عنتريات كاذبة
 
تم اعطاء مخالفات بالجملة بسبب المشاركات غير اللائقة والشتائم والاهانات

الرجاء من الجميع الالتزام والا سيكون هناك تصرف ثاني
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى