القسام تستولي على Orbiter-3 اسرائيلية

إنا مش بكذب

انت بتقول انا بكذب في ايه و على أي أساس التقيم السلبي؟
يكتب اللي هوه عاوزه في حسابه.. انت تقدر تخش تكتب اللي انت عاوز في حسابك تقول انا المهدي المنتظر او وريث ايلون ماسك او اي هبده انت عاوزها..
بس لاهو سعودي ولا له منصب في الحكومة ولا له اي صفة اعتبارية.. فلا تكذب

يكتب اللي هوه عاوزه في حسابه.. انت تقدر تخش تكتب اللي انت عاوز في حسابك تقول انا المهدي المنتظر او وريث ايلون ماسك او اي هبده انت عاوزها..
بس لاهو سعودي ولا له منصب في الحكومة ولا له اي صفة اعتبارية.. فلا تكذب
انا مقلتش انه سعودي لاكن بيعمل رجل دين في السعودية و كل وسأل الإعلام بتقول عليه حاخام السعودية الأكبر او حاخام الرياض الأول مش انا

و في مصادر تانيه لو تحب اتمنى يكون عندك الشجاعة انك تقول انك اتهمتني بالكذب ظلم

انا مقلتش انه سعودي لاكن بيعمل رجل دين في السعودية و كل وسأل الإعلام بتقول عليه حاخام السعودية الأكبر او حاخام الرياض الأول مش انا

و في مصادر تانيه لو تحب اتمنى يكون عندك الشجاعة انك تقول انك اتهمتني بالكذب ظلم
لا يعمل في السعودية ولا بطيخ ,, في الاساس هو يحمل الجنسية الامريكية ويستخدمها في زيارة المملكة لا يعمل كحاخام ولا مرخص له ولا يوجد دار عبادة يديره مجرد هبد

لا يعمل في السعودية ولا بطيخ ,, في الاساس هو يحمل الجنسية الامريكية ويستخدمها في زيارة المملكة لا يعمل كحاخام ولا مرخص له ولا يوجد دار عبادة يديره مجرد هبد
بس موجود في السعودية و انا جيبت المكتوب في الخبر يعني انا مش بكذب و لا جايب كلام من عندي

بس موجود في السعودية و انا جيبت المكتوب في الخبر يعني انا مش بكذب و لا جايب كلام من عندي
حتى لو تواجد في السعودية وليس قبعة وتصور كم من صورة .. هل فعليا يعمل حاخام في السعودية؟ هل في كنيس يهودي يديره في الرياض؟ هل هو اسرائيلي ودخل البلد بالجواز الاسرائيلي ؟ كل اجابات الاسئلة ..لا
(كفى بالمرء كذبا ان يحدث بكل ما سمع) صدق رسول الله عليه الصلاة والسلام

حتى لو تواجد في السعودية وليس قبعة وتصور كم من صورة .. هل فعليا يعمل حاخام في السعودية؟ هل في كنيس يهودي يديره في الرياض؟ هل هو اسرائيلي ودخل البلد بالجواز الاسرائيلي ؟ كل اجابات الاسئلة ..لا
(كفى بالمرء كذبا ان يحدث بكل ما سمع) صدق رسول الله عليه الصلاة والسلام
انت بتكابر و مش عاوز تقول انك غلطان بتكذب كل حاجة و مش مصدق غير نفسك

typhon99 @typhon99 علشان تبقى عارف انا مبسوط انك مش عاجبك ان حاخام يكون في السعودية بجد

لاكن ده مينكرش الحقيقة

عودة
أعلى